29 август 2013 г.

Днес няма нищо по-хубаво от лошото време



28 август е. Рожденият ми ден. Алармата не телефона ме буди и още преди да съм отворила очи вдъхвам свежия утринен въздух с аромат на дъжд. Това е първата облачна утрин на август. Поне за мен. И за пръв път това лято си казвам, че ще трябва да облека нещо по-сериозно от потник и къси панталонки. И като се замисля това не е никак лошо, защото в гардероба ми от няколко седмици виси прекрасна нова риза с три четвърти ръкави - първата ми придобивка за есенния гардероб. Явно времето е решило да ми направи подарък и ми дава възможността да я облека за пръв път. Ура! Сега остава само да реша какво ще обуя под нея.

Поглеждам отново навън със скептичен поглед. Изглежда ми студено. Някак не ми се носят къси панталони точно днес, но това е сериозен проблем. Когато в началото на юни направих ревизия на гардероба си и прибрах дрехите, които вече не ми стават, в кашоните попаднаха и единствените дънки, които биха били подходящи за случая. Чудесни дънки. Ластични. Избеляло индигово синьо. Удобни. Но при последната проба въобще не можех да ги закопчая, без да ми се затрудни дишането и отгоре да "изври" огромно парче добре бухнал козунак. Но това беше преди 3 месеца и 10 килограма. Вече тежа горе-долу толкова, колкото когато ги носех за последен път. Дали пък да не ги пробвам?

Отворих гардероба и разрових кашона с надпис "100 кг". Не, това не е теглото на дрехите вътре, а килограмите на които са ми ставали последно. Напипвам познатата материя на дънките. Боже! Доста по-тесни ми изглеждат от тези, които нося в момента. Дали ще се получи? Поемам дълбоко дъх и ги нахлузвам. Придърпвам оттук-оттам, но това е нормално - все пак са ластични. И закопчавам. Закопчавам! Закопчани са, а аз все още дишам нормално. Проверявам за козунаците. Тук вече затаявам дъх. Е, има. Малко. Достатъчно малко, че да не ме притесняват под красивата нова риза. А това означава... Господи! Знаете ли какво означава това?

Свалила съм един размер! Отново влизам в любими дънки. Ще имам какво да нося тази есен. Страхотно е! Мисля, че лошото време навън ми направи един от най-добрите подаръци за този рожден ден. Благодаря му! Днес няма нищо по-хубаво от лошото време. Засега...

Няма коментари:

Публикуване на коментар