3 ноември 2013 г.

Пътуване във времето, част 1 (надяваме се)

Днешното ми теглене отбеляза още един скок назад във времето.  С тегло от 93,4 кг вече не само съм свалила повече килограми, отколкото ми остават до целта от 80 кг до следващия ми рожден ден, но и се връщам в месец март на миналата година.

Днес съм по-лека отколкото на 3-ти април  2012 г. - преди точно 19 месеца. Тогава точно бях започнала работа и набирах скорост по нанагорнището на бързите храни в околностите на офиса. Огромни порции, много мазнини, много високо преработени въглехидрати и много малко контрол.  Това катерене приключи на 12-ти май с 8 килограма в повече за малко над 2 месеца. Сега осъзнавам колко много е това. И колко бързо е станало. После се върнах към домашно приготвената храна и следенето на калории и пак за два месеца свалих четири килограма. След това ми се случи любовта и нещата излязоха извън контрол, за да стигнат до 110 доста преди да посмея да ги запиша на графиката. 

Но началото на изкачването не беше през април, а през март. Тогава, някъде преди да тръгна на работа спрях поредния, и доста успешен, опит за отслабване. Спрях го на 92 килограма. В момента не съм далеч от тях. Жълтата линия в дясно, е опъната от максималните ми 110 кг именно до тези 92, които искам да достигна до Нова Година. Струва ми се възможно - килограм и половина за два месеца. А след това… Следващият крайъгълен камък е малко под 90 кг и чак през януари 2010. Ще прескочи цели две години. 

Но това ще почака. Засега искам да залича ефекта на смяната на свободната практика с работа в офис на работно време и последвалите го промени. Малко ми остава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар